1. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a szolgáltató beazonosíthatóságát biztosító adatokról? (A vállalkozást nyilvántartásba bejegyző szervről, a nyilvántartásba vételi számról, adószámáról, székhelyéről és a tárhely szolgáltatójáról.)
2. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat az elektronikus szerződéskötés lépéseiről, a szerződés alakiságáról?
3. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a szerződéskötés nyelveiről?
4. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a szállítási határidőről és a szállítás költségéről?
5. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat az adatbeviteli hibák javításának módjáról?
6. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a szerződés szerinti termékek lényeges tulajdonságairól?
7. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a megrendeléskori fizetési kötelezettségről? ("fizetési kötelezettséggel járó megrendelés" figyelmeztetés)
8. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a panaszkezelési módról, székhelye szerinti békéltető testületről, a békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettségről, online vitarendezésről?
9. A webáruház tájékoztatja előzetesen a vásárlókat a kellékszavatosságról, termékszavatosságról, jótállásról, elállási jog gyakorlásának részletes feltételiről?
10. Van elállási nyilatkozatminta?
Ezt a 10 alapkérdést az ellenőrzési tapasztalatok után tovább bővítettem!
11. A webáruház tájékoztatja a vevőket arról, hogy amennyiben 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást az megrendeléséról, akkor mentesül az ajánlati kötöttség alól?
12. Van tájékoztatás a külföldi (EU-s) értékesítés módjáról?